Lappalaiskoirien erikoisnäyttelyissä Runo oli lauantaina VSP ja sunnuntaina vei potin ollen ROP ja Riimi oli silloin VSP. Runo oli lopulta BIS 3.
sunnuntai 3. tammikuuta 2021
Syksyn kuulumisia
tiistai 29. joulukuuta 2020
torstai 20. elokuuta 2020
Näyttelyitä
Pitkän tauon jälkeen kävimme näyttelyissäkin ja matka suuntauti Tallinnaan. Mukana olivat Ruotsinlapinkoirat Runo ja Riimi sekä suomenlapinkoira Naava.
Tallinna Winner oli lauantaina ja loistavasti kaikki kolme saivat Winner tittelin ja junnut myös junior Winner tittelit.
Runo oli Rop, sai Cacipin ja Sertin. Näin ollen Runosta tuli Viron valio ja sille voidaan anoa kansainvälilistä valioarvoa.
Riimi sai sekä lauantaina että sunnuntaina junior sertin ja oli vsp. Riimistä tuli näin ollen Viron junior muotovalio
Naava oli lauantaina Rop ja sai junior sertin, sunnuntaina eh
Mukava reissu ja mahtavat reissukaverit.
sunnuntai 2. elokuuta 2020
Pennut kasvavat
Lotan pennut voivat hyvin. Kaikki ovat reippaita, kasvaneet kovasti ja Lotta on erinomainen äiti.
4viikon kunniaksi otettiin kuvia enemmänkin.
Tytölle on löytynyt mukava sijoituskoti läheltä ja nyt pohditaan mikä pojista jää kotiin.
lauantai 4. heinäkuuta 2020
Lotan ja Pikin pennut syntyivät
3.7.2020 syntyi kuusi urosta ja yksi narttu Lotalle. Pennut voivat hyvin ja emä on huolehtiva ja tarkka.
sunnuntai 3. toukokuuta 2020
Lotta astutettu: malamuutin pentuja
Lotta on astutettu Pikillä eli odotamme pentuja heinäkuun alkuun. Tästä pentueesta odotamme työskenteleviä hyväluonteisia malamuutteja.
![]() |
| Nuoripari |
![]() |
| Piki ja Lotta |
![]() |
| School Wolf´s Riffraff ja Fi Mva Ataciara Tiitiäinen |
maanantai 17. kesäkuuta 2019
Runon pennut syntyivät
Runo synnytti 16.6.2019 aamulla seitsemän pentua. Synnytys sujui nopeasti ja Runo hoitaa vauvojaan rauhallisesti. Pennuista viisi on poikaa ja kaksi tyttöä. Harmittaa narttua toivoneiden perheiden puolesta.
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)


































